Željeli mi to sebi priznati ili ne, internet je postao dominantan medij kada je u pitanju oglašavanje. Iako je oglašavanje u drugim medijima i dalje prisutno, primjerice oglašavanje putem televizije, internet sve više zauzima glavnu poziciju. Imate li vlastite web stranice, a ako ne ulažete u oglašavanje, činite veliku pogrešku.
No, niti internetsko oglašavanje nije jednostavno jer treba se izboriti za svoje mjesto među brojnim konkurentima. A svi oni žele što bolju poziciju na Google tražilici. U te svrhe koriste se raznim SEO uslugama, konkretno koriste SEO optimizaciju za bolji plasman na Googleu.
Sadržaj
Optimizacija za Google
SEO optimizacija web stranica se zapravo temelji na pokušaju što boljeg rangiranja upravo na Google tražilici. Google je već dugi niz godina tražilica broj jedan i ono što milijarde korisnika gotovo svakodnevno koriste barem jednom tijekom pregledavanja interneta.
Također, statistika pokazuje da većina korisnika uglavnom klikne samo na poveznice koje se nalaze na prvih nekoliko stranica pretraživanja, dok ostale zanemaruju.
Zbog toga je SEO optimizacija sadržaja na webu iznimno važna jer uz kvalitetan SEO možete daleko dogurati. Imajte na umu kako je to dugotrajan proces i kako ga trebaju obavljati osobe koje s njime imaju iskustva, kako biste dobili najbolje moguće rezultate.
Kvalitetan sadržaj je ključ uspjeha na internetu
Iako je mnogima cilj napraviti stranice koje će biti dobro rangirane, to baš nije jednostavno ako one nemaju dobar sadržaj. Optimiziranje sadržaja za SEO je vrlo važna stavka. Naime, ovdje nije samo riječ o kvalitetnim tekstovima o nekoj temi. Postoje brojna pravila koja moraju biti uvažena kako bi Google tražilica bolje indeksirala vašu stranicu i učinila je relevatnijom. Pripazite na sljedeće:
- Broj pojavljivanja ključnih riječi u tekstu (ne pretjerujte)
- Uredite naslove, podnaslove i formatirajte tekst što je bolje moguće
- Trudite se pisati sadržaj zbog posjetitelja, a ne zbog boljeg rangiranja na tražilici
Ključ uspjeha je u ključnim riječima
Pogledate li malo informatičke tvrtke koje nude usluge SEO optimiziranja web trgovina i slično, primijetit ćete da se često spominju tzv. ključne riječi. A one nisu ništa drugo nego kratke riječi ili duži izrazi po kojima pokušavate navesti ljude da dođu baš na vašu stranicu.
Npr. ako prodajete crijeva za vodu, cilj vam je da kada netko upiše baš to u Google, vaša stranica bude među prvih nekoliko rezultata. No, proces da dođete do toga nije lak i trajat će dulje vrijeme, ali uz dobro odrađenu SEO optimizaciju svih dijelova web stranica, uspjeh zasigurno neće izostati.