Što ste dulje investirani u marketing, društvene mreže, obrte i biznise, to ćete bolje shvatiti da je tržište pomalo zasićeno svime te da je bitno istaknuti se na koji god način možete. Šaren i interesantan izbor poklona za promociju može vas izdvojiti i pokazati da ste ozbiljni kad su u pitanju suradnje i poslovanje.
Sadržaj
Što je točno poklon za promociju?
Poklon za promociju je proizvod sa identitetom vašeg brenda. To može biti:
- vaš logo
- vaše boje
- vaš slogan
- i slično
Ovakvi se darovi dijele klijentima i partnerima kako biste dali dojam ozbiljnosti, povjerenja i praktičnosti. S obzirom na to da je svako poslovanje drugačije, nije loše dvaput razmisliti o tome što je praktična ideja za vaše promotivne artikle. Nemojte previše izlaziti van okvira, bit će neprirodno.
Ako granite neku marketinšku kampanju, poklon za promociju može biti od velike pomoći i može potaknuti vaše partnere i klijente da prošire riječ o vašem radu.
Što da koristimo kao poklon za promociju?
Ovisno o tome čime se bavite, bilo bi dobro da poklon za promociju koji izaberete bude koliko-toliko direktna poveznica na vas. Ako ste u svijetu hrane i pića, dobro je za promotivne proizvode koristiti:
- boce
- pregače
- krpe
- šalice
- čaše
- i slične artikle
Ako se bavite nečime unutar marketinga ili sličnog područja koje ovisi o informatičkim proizvodima, tad su USB ključevi, uredski pribor, zvučnici i privjesci dobra ideja.
Postoje neki promotivni pokloni koji mogu poslužiti u raznolikim situacijama i poprilično su šarolikog karaktera. Primjeri su majice, upaljači, olovke, šilterice, itd. To su neke stvari koje ljudi definitivno koriste i one ne moraju biti jako povezane za vaše poslovanje.
Vaša glavna briga tijekom ovakvih pothvata mora biti povezanost poklona za promociju s vašim brendom – ako nije očito da se radi o vašem brendu, proizvod neće biti koristan. Za to poklon za promociju i služi, tome da bude podsjetnik na to da vaš brend postoji i da poslujete.
Kako izraditi promotivni dar?
Izaberite obrt ili tvrtku kojoj vjerujete – nije loše pogledati uvjete rada, način plaćanja, politiku privatnosti i ponudu. Tada ćete znati koliko ozbiljno tvrtka posluje. Ako se investirate u većoj mjeri i tražite velik broj proizvoda, bilo bi najbolje da osobno pošaljete upit i da pitate što god vas zanima ili vam nije jasno.
Ponekad će vam netko dati i dodatne pogodnosti. Osigurajte dobru vidljivost vašeg loga ili slogana te dobru kvalitetu fotografija koje šaljete – u tom slučaju, marketinška pobjeda vam je zagarantirana!