Ideje za poklon za promociju

admin

Što ste dulje investirani u marketing, društvene mreže, obrte i biznise, to ćete bolje shvatiti da je tržište pomalo zasićeno svime te da je bitno istaknuti se na koji god način možete. Šaren i interesantan izbor poklona za promociju može vas izdvojiti i pokazati da ste ozbiljni kad su u pitanju suradnje i poslovanje.

Što je točno poklon za promociju?

Poklon za promociju je proizvod sa identitetom vašeg brenda. To može biti:

  • vaš logo
  • vaše boje
  • vaš slogan 
  • i slično

Ovakvi se darovi dijele klijentima i partnerima kako biste dali dojam ozbiljnosti, povjerenja i praktičnosti. S obzirom na to da je svako poslovanje drugačije, nije loše dvaput razmisliti o tome što je praktična ideja za vaše promotivne artikle. Nemojte previše izlaziti van okvira, bit će neprirodno.

Poklon za promociju
Poklon za promociju je proizvod sa identitetom vašeg brenda.

Ako granite neku marketinšku kampanju, poklon za promociju može biti od velike pomoći i može potaknuti vaše partnere i klijente da prošire riječ o vašem radu.

Što da koristimo kao poklon za promociju?

Ovisno o tome čime se bavite, bilo bi dobro da poklon za promociju koji izaberete bude koliko-toliko direktna poveznica na vas. Ako ste u svijetu hrane i pića, dobro je za promotivne proizvode koristiti:

  • boce
  • pregače
  • krpe
  • šalice
  • čaše 
  • i slične artikle

Ako se bavite nečime unutar marketinga ili sličnog područja koje ovisi o informatičkim proizvodima, tad su USB ključevi, uredski pribor, zvučnici i privjesci dobra ideja.

YouTube video

Postoje neki promotivni pokloni koji mogu poslužiti u raznolikim situacijama i poprilično su šarolikog karaktera. Primjeri su majice, upaljači, olovke, šilterice, itd. To su neke stvari koje ljudi definitivno koriste i one ne moraju biti jako povezane za vaše poslovanje.

Vaša glavna briga tijekom ovakvih pothvata mora biti povezanost poklona za promociju s vašim brendom – ako nije očito da se radi o vašem brendu, proizvod neće biti koristan. Za to poklon za promociju i služi, tome da bude podsjetnik na to da vaš brend postoji i da poslujete.

Kako izraditi promotivni dar?

Izaberite obrt ili tvrtku kojoj vjerujete – nije loše pogledati uvjete rada, način plaćanja, politiku privatnosti i ponudu. Tada ćete znati koliko ozbiljno tvrtka posluje. Ako se investirate u većoj mjeri i tražite velik broj proizvoda, bilo bi najbolje da osobno pošaljete upit i da pitate što god vas zanima ili vam nije jasno.

Ponekad će vam netko dati i dodatne pogodnosti. Osigurajte dobru vidljivost vašeg loga ili slogana te dobru kvalitetu fotografija koje šaljete – u tom slučaju, marketinška pobjeda vam je zagarantirana!

Postovi u istoj kategoriji:

Next Post

Adventski vijenci su simbol nade

Većina ljudi će se složiti da je Božić najveći blagdan, a advent najsretnije vrijeme u godini. Jedan od glavnih simbola su adventski vijenci, koji se od 1838. godine pale u znak iščekivanja Božića. Postoje veliki koji se sastoje od više manjih svijeća koje se pale svaki dan i manji vijenci s 4 svijeće od kojih svaka predstavlja jednu nedjelju u adventu.  Od kraja 1. svjetskog rata su vijenci za advent su opće prihvaćeni u kršćanstvu i danas se najčešće pale samo 4 svijeće. Susresti ćete ih na stolovima mnogih domova, a kroz ovaj tekst ćemo vas upoznati s njihovom simbolikom […]
Adventski vijenci imaju snažnu simboliku u kršćanstvu