Nije važno je li vaša tvrtka, brand ili robna marka već postigla popularnost i prepoznatljivost među klijentima i kupcima, uvijek trebate razmišljati i o dodatnoj promociji putem promotivnih darova. Naime, promotivni darovi su vrlo važni kako biste si osigurali prisutnost i vidljivost svoje robne marke na tržištu te kako biste zadržali klijente.

A kako bi ostvarili svoju funkciju, oni moraju biti:
- Funkcionalni – što su funkcionalniji, češće se koriste pa tako klijent češće vidi logo tvrtke. Ukoliko nisu funkcionalni, oni se ne koriste pa se brzo se zaborave i klijent se ne sjeti tvrtke i branda pa više ni ne kupuje njihove proizvode ili usluge.
- originalni- ukoliko klijentima želite pokloniti promocijski dar, nastojte biti kreativni, jedinstveni i originalni što će rezultirati većom prepoznatljivošću i popularnošću branda, tvrtke ili robne marke.
Sadržaj
Nemojte darivati samo klijente, već i svoje zaposlenike
Kako bi se dodatno razvio i potaknuo timski duh i osjećaj pripadnosti kod zaposlenika, vrlo je važno da promotivni darovi završe i u rukama vaših zaposlenika. Naime, istraživanja su pokazala kako je nagrađivanje vlastitih zaposlenika dobar i spontan način za postizanje još ugodnije radne atmosfere.
Ne mora ovdje biti riječ o velikim i skupom poklonima, dovoljne su i sitnice kojima ćete im dati do znanja da cijenite njih i njihov doprinos.
Ekološki proizvodi su odlični za darivanje
Kada govorimo o promocijskim darovima, najčešće se daruje različita papirna konfekcija, uredski pribor ili razni gadgeti. Ipak, porastom ekološke osviještenosti i održivosti dolazi do afirmacije promotivnih darova s predznakom eko. Pokazivanje svjesnosti i zelene orijentiranosti dodatno povećavate popularnost svoje tvrtke, branda ili robne marke. Evo koji su to promotivni darovi koje možete pokloniti:
- torbe – istraživanja pokazuju kako čak 50 % kupaca u svojim domovima posjeduje promotivne torbe s isprintanim logotipom određene tvrtke. Ukoliko su njezina izrada i materijal ekološki prihvatljivi, imate odličan ekološki promotivni proizvod te ćete njime zasigurno postići dodatno poštovanje kod ekološki osviještenih kupaca.
- uredski pribor s oznakom EKO- uredski materijal koji je biorazgradiv i napravljen od prirodnih materijala ili je njegova izrada ekološki prihvatljiva, uvijek je dobra ideja za promotivni dar za suradnike i klijente.
Lijepa prezentacija je pola posla
Iako se smatra kako je sama ideja i odabir dobrog i efektnog promotivnog dara najvažnija, ipak ne smijemo zaboraviti ni prezentaciju darova. Ako je prezentacija lijepa i efektna i sam dojam, a u konačnici i svrha promotivnog dara, bliža je svom ostvarenju. Zato se potrudite i u tom segmentu kako biste na kraju imali bolji učinak darivanja.