Iako se čini da su u posljednje vrijeme najpopularniji modni komadi ženske haljine i suknje te polo majice i elegantne hlače za muškarce, situacija na modnoj sceni je puno drugačija. Naime, u posljednjih nekoliko godina modnom scenom, čak i onom visoke mode, zavladale su majice s logotipom.
Ove vrste majica postale su vrlo popularne prvenstveno zbog popularnosti određenih brendova koji su se istaknuli svojom kvalitetom i dizajnom pa su onda lansirali i linije proizvoda sa svojim logotipom. Ujedno, majice s logotipom su vrlo prozračne i udobne pa su prvi izbor svih onih koji vole udobnu odjeću u kojoj se osjećaju nesputano.
Sadržaj
Odjeća koja nudi svakome ponešto
Zbog svoje udobnosti majice s logotipom su postale vrlo popularne, a zbog pamtljivih i upečatljivih dizajna sve traženije kod korisnika. Zato su proizvođači na tržište izbacili nekoliko verzija majica s logotipom poput onih s logotipom:
- na prsima
- na leđima
- na rukavima
- preko cijele majice
Iako ovakve majice možda nisu prvi izbor svih korisnika, ukoliko niste ljubitelj modela s logotipom velikih dimenzija, uvijek možete odabrati modele s manjim logotipom koji neće biti jako uočljiv.
Prozračni materijali majica
Osim zbog popularnih logotipa i modernih dizajna, majice s logotipom vrlo su udobne jer su u najvećem broju slučajeva napravljene od prirodnih materija kao što su pamuk i lan ili mješavine sintetičkih i prirodnih materija pri čemu su prirodni materijali zastupljeni u većoj mjeri.
Ipak, postoje i neki proizvođači čije majice s logom nisu napravljene od prirodnih materijala. Zbog toga bi takve primjerke trebalo izbjegavati jer ne pružaju dovoljnu ventilaciju tijela zbog čega njihovo nošenje neće biti najudobnije i najugodnije kroz duži vremenski period.
Majice s logotipom kao dio promocije
Kada je riječ o majicama s logotipom tada možemo pričati i o njihovoj sveopćoj, ali i specifičnoj ulozi. Naime, osim što djeluju moderno i urbano, one zapravo na vrlo vidljiv način i namjerno privlače korisnike da ih kupe, odnosno same reklamiraju svoj brend.

S druge pak strane, velik broj tvrtki i danas ih koristi kako bi reklamirao vlastite proizvode ili usluge i to upravo poklanjajući ih svojim zaposlenicima kao dio radne uniforme ili pak kao promotivni poklon svojim poslovnim partnerima ili klijentima. Upravo to se pokazalo kao odličan način samopromocije i održavanja prisutnosti na tržištu pa ne čudi njihova sve veća popularnost.